Ultimas publicaciones de Diario de Arousa

  • ¿Cómo elegir una agencia SEO que garantice el éxito comercial?
    Si  algo tienen claro las empresas de esta era tecnológica es que el proceso de marketing online es una herramienta de gran utilidad para que un negocio alcance el éxito y la proyección que todo emprendedor desea consolidar al incorporarse al sector comercial. Y es que ciertamente esta metodología utiliza recursos publicitarios que permiten ganar un número considerable de clientes de forma rápida.  Sin embargo, aplicar las estrategias de este tipo de marketing no es un trabajo que cualquier empresa pueda desarrollar de forma individual, o al menos no tendrá lo mismos resultados si no se cuenta con un experto…
  • Desaparece un conocido empresario de Sanxenxo en O Carballiño
    La Guardia Civil busca desde el pasado lunes a un conocido empresario de Sanxenxo, Marcos Cacabelos Riveiro, en O Carballiño (Ourense) que desapareció de su domicilio, según apuntan fuentes de la investigación, tras una riña con su pareja. La búsqueda se extiende incluso a Portugal y a los territorios limítrofes nacionales.  
  • Víctor Caamaño: “Repetiría pacto, pero o ‘voume co PP’ é inaceptable e é preciso un obxectivo común”
    Estas serán as cuartas eleccións para Víctor Caamaño, pero non pensa na retirada se non en implantar o “proxecto integral” que o BNG ten para Cambados. Para iso rodeouse dun equipo con “experiencia política e organizativa” e calquera deles, “podería sustituírme en calquera circunstancia”, asegura. Orgulloso do papel dos nacionalistas no cuatripartito, asegura que, de repetir socios, habería que cambiar moitas cousas. O prioritario: “Plantexar un proxecto común de goberno” e priorizalo por enriba de “egos” partidistas. E tamén traballar a lealdade porque algúns socios “non estiveron á altura das circunstancias”, engade. O BNG pagou un alto prezo polo pacto,…
  • Jesús López: “Non queremos polígonos cheos de xestas. Hai que ofrecer a cidade ás empresas”
    Jesús López daba o salto á primeira liña política hai catro anos para liderar a candidatura de Esquerda Unida. Nestes comicios do 2019 aposta por unha coalición de forzas, En Común, coa idea de darlle a Vilagarcía o cambio que, segundo el, a cidade precisa. Hai moitas alternativas de voto. Por que a mellor é apoiar a Vilagarcía En Común? Pois porque somos a alternativa real. Todo o mundo sabe que fai o PP cando goberna e tamén o que fai o PSOE e polo tanto queda probar o que pode facer outra xente. En Común é o que mellor…
  • Noelia Valle: “Á miña avoa roubáronlle os cartos do pan e deixáronlle sal e sangue na bolsa, a raíz de ser eu alcaldable”
    Noelia Valle continúa a xa longa tradición de mulleres á fronte do BNG de Vilanova. Veciña de Tremoedo, comercial, de 31 anos, percibiu certas presións desde que decidiu liderar a candidatura nacionalista, incluso máis alá do bloqueo que sufriron as redes sociais do Bloque na comarca.  Aconteceron entón cousas no seu entorno persoal, segundo publicou incluso en redes sociais.  Pois si. Eu vivo coa miña avoa. É unha tontería, pero acostuma a deixar a bolsa do pan na porta, cos cartos dentro para o panadeiro e dúas pedras para que non voe a bolsa de tea. Aí atrás, desapareceu a…
  • Los celadores se sienten “invisibles” y reclaman un aumento de personal
    Los celadores salieron ayer a la calle para denunciar la “invisibilidad” a la que, dicen, les somete el Sergas y la gerencia de la EOXI al mismo tiempo que, aseguran, se les exigen que “estemos en todos lados”.  La falta de personal es algo que desde el colectivo llevan tiempo denunciando, pero la gota que colmó el vaso fue el hecho de que “somos a única categoría” para la que la gerencia “non solicitou ao Sergas a ampliación do personal para este ano, tendo en conta que é público e notorio e mesmo recoñecido pola dirección que son necesarios máis…
  • La procesión de Santa Rita y el festival Codarte ponen fin a cinco días de fiesta y actividad
    Las fiestas de Santa Rita llegan hoy a su fin con un programa en el que devoción y diversión se darán la mano. Desde primera hora de la mañana está prevista la llegada de fieles al convento de Santa Rita. La procesión en honor a la patrona de las fiestas, que es una de las citas religiosas más numerosas, será a partir de las ocho de la tarde, con salida del convento y recorrido por Castelao, Praza de Galicia, Conde Vallellano, Juan García, Valentín Viqueira, Avenida da Mariña, Conde Vallellano, Arcebispo Lago, Alexandre Bóveda y de vuelta al conjunto histórico…
  • El PP apuesta por un festival de música electrónica para que Vilagarcía sea referente en cultura
    El Partido Popular de Vilagarcía apuesta por traer a la ciudad un gran festival de música electrónica que coloque a la capital arousana como referente cultural en Galicia. Esta es una de las propuestas que los conservadores incluyen en su programa electoral que, ellos mismos aseguran, gira en torno a la creación de puestos de trabajo, del fomento del turismo y del “apoyo a las parroquias del rural”. El alcaldable acudió ayer a la Notaría para, tal y como había anunciado nada más arrancar la campaña, firmar oficialmente su decálogo de propuestas para Vilagarcía. “Si llegamos al gobierno y no…
  • O profesor nipón Takekazu Asaka recibirá o Premio Cabanillas en xullo
    A Concellería de Cultura pechará o programa central de conmemoración das Letras Galegas o próximo día 31 co espectáculo “Un verso, un cantar” creado pola compañía do Bruxo Queiman e a cantante Andrea Pousa. Está ambientado nos anos da emigración galega e combina poesía feita canción con textos de Cabanillas, Rosalía ou Curros Enríquez. Pero, como para o departamento dirixido por Víctor Caamaño, a promoción da lingua e a cultura galegas é cousa de todo o ano, nos próximos meses haberá outras actividades como a I Feira do Libro oficial e a concesión do Premio Ramón Cabanillas, outorgado xunto cos…
  • El BNG promete crear caminos escolares seguros para los estudiantes de colegios e IES
    El BNG de Cambados incluye en su programa electoral la creación de caminos escolares seguros para propiciar que los estudiantes de colegios e institutos acudan solos a sus centros, fomentando hábitos de vida saludable, “da súa autonomía e responsabilidade” y otros aspectos positivos como la reducción del número de vehículos que los trasladan, con la consiguiente disminución de ruido y emisiones contaminantes, según defienden los nacionalistas. La propuesta del equipo liderado por Víctor Caamaño plantea la realización de estos caminos directamente impulsada por el gobierno local o adhiriéndose a otras iniciativas puestas en marcha por la Unión Europea, la DGT…